עסקים בחוף אשקלון

משק מיכאלי

משק מיכאלי הינו עסק משפחתי, של 420 דונמים של גידולים חקלאיים איכותיים , הממוקם בחולות כרמיה, עוטף עזה. \r\nהמשק מוכר סלי ירקות ופירות איכותיים תוצרת המשק ושל חקלאים נוספים המגיעים במשלוח עד הבית.

קצת על משק מיכאלי\r\nמשק מיכאלי הוא סיפור של חקלאות וציונות.\r\nהמשק ממוקם בעוטף עזה ואנו פונים אליכם להיות שותפים במפעל החשוב הזה ולסייע לנו לגדל ירקות ופירות בישראל .\r\n\r\nמשק מיכאלי, עסק משפחתי, 420 דונמים של גידולים חקלאיים איכותיים , הממוקם בחולות כרמיה, עוטף עזה.\r\n\r\nבימים כתיקונם המשק מייצר תוצרת אורגנית המשווקת לרשתות בארץ ובחו\"ל, ירק טרי ואיכותי בעל תווי האיכות הקיימים בסטנדרט האירופאי והישראלי.\r\n\r\nבפברואר 2020 עבר המשק משבר עצום – אגן מים של חברת מקורות נפרץ והציף את כל המשק, חממות, מחסנים, מאות דונמים של גידולים, טרקטורים ומגורי העובדים – עבודה של עשרות שנים ירדה לטמיון, ומשבר הקורונה שהעמיק את הנזק הכלכלי.\r\n\r\nלפני חג הפסח ובניסיון לקום על הרגליים, משק מיכאלי יצא לשוק הפרטי והמגזר העיסקי במכירת סלי ירקות איכותיים הכוללים משלוח עד הבית.\r\n\r\nסל המוצרים גדל מידי יום עם תוצרת חקלאית איכותית וכן מוצרים נלווים של חקלאים ובעלי משקים מהאזור ובכך מסייע לשקם את המשק וכן מספק פרנסה למספר רב של עובדים.

משלוח חינם תוך 48 שעות\r\nמשלוחים לחדרה וצפונה – יתקבלו בימי שלישי וחמישי. שאר האזורים אספקה תוך 48 שעות . \r\nהזמנות של יום חמישי עד שעה 14:00 יסופקו ביום שישי עד 15:00.\r\nהזמנות של יום שישי ומוצ\"ש יסופקו ביום שני.\r\nאזורי משלוח: מבאר שבע עד חיפה, ירושלים, אפרת והסביבה

איש קשר: דודו.